sobota, 14 kwietnia 2012

Prolog


            Strach…ten wielki i przeszywający kiedy wiesz ,że zaraz zginiesz a nic na to nie możesz poradzić. Bezsilność…gdy patrzysz w oczy śmierci a jedyne co możesz zrobić to błagać aby cię oszczędziła. Myślisz ,że to jest okropne ?
Jestem pewny ,że odpowiedziałeś :tak.
Mylisz się…Istnieje jeszcze pewne uczucie na które nie ma jednoznacznego określenia. Aby to opisać trzeba to przeżyć.
Czujesz to wtedy gdy na twoich oczach zabijają po kolei twoją rodzinę a ty jesteś na to zupełnie bezradny ! Wtedy gdy mordują twoją matkę i śmieją się jej prosto w twarz a ona wolno kona !! Wtedy gdy zostawiają cię ledwo żywego wśród trupów którzy jeszcze chwilę temu byli dla ciebie wszystkim !!!

A ty umierasz…dławiąc się łzami, krwią i złością wiedząc ,że to twoja wina…



_______
Od Jemi : Krótki :) Ale myślę ,że dobry :) Gwarantuje wam ,że będzie się działo :D Naprawdę :D Znowu odzyskałam prawdziwe chęci do pisania ! :D Niestety....niedługo mam egzaminy i mam masę nauki więc nie obiecuje ,że szybko pojawi się jedynka :) Mam nadzieję ,że jak na razie się podoba ;)
 

6 komentarzy:

  1. Wow...
    No nie wiem co powiedzieć!
    Wiesz co? Przeszły mnie ciary...
    Dziwne.
    Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie ;d oczywiście czekam na rozdział pierwszy ;) Z egzaminami to cię rozumiem, mam to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog jest niesamowity. To będzie dobre opowiadanie ;) Czekam na 1 ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. No Ja Już chcee Więcejj ;) Będzie ciekawie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. o maatko..

    świeetne tooo!


    ;D


    jestem z Ciebie dumna..!;D


    xoxo.
    Gossip Girl . !

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad...:)